Oferty dodane przez pracodawców są sprawdzane przez pracowników Biur Karier, a po akceptacji są publikowane w serwisie oraz rozsyłane do kandydatów (studentów i absolwentów) zgodnie z ich preferencjami zawodowymi.
Aby dodać nową ofertę wybierz zakładkę Oferty ⇒ Dodaj ofertę i wypełnij dokładnie formularz.
Informacje powinny zostać umieszczone w odpowiednich sekcjach, dzięki temu oferta będzie prawidłowo wyświetlana i wyszukiwana przez użytkowników.
Składając ofertę należy zwrócić uwagę na wprowadzenie odpowiedniego Typu pracy oraz Obszaru zawodowego, od tych parametrów zależy, do kogo zostanie wysłane powiadomienie o nowej ofercie - więc muszą być spójne z oferowanym stanowiskiem i treścią oferty.
Wierzymy, że im lepiej opisana oferta, tym większe szanse na znalezienie odpowiednich, świadomych wymagań i obowiązków, kandydatów do pracy.
Poświęcenie więcej czasu i uwagi podczas konstruowania oferty oszczędza czas rekruterom na kolejnych etapach selekcji.
Oferta może zostać odrzucona w przypadku:
Oferta czekająca na akceptację przez BK
Oferta zaakceptowana przez BK z aktualnym terminem rekrutacji
Odrzucona przez BK z powodu niezgodności ze standardami jakości
Oferta nie jest kasowana z bazy (może zostać poprawiona przez pracodawcę i zaakceptowana przez BK).
Oferta wycofana przez pracodawcę zamieniona na nową
Oferta nie jest kasowana z bazy (przechowywana w celach statystycznych)
Oferta z zakończonym terminem rekrutacji
W zakładce Oferty ⇒ Moje oferty można samodzielnie przeglądać, edytować i kasować oferty. Pracownicy Biura Karier nie mają możliwości wprowadzania zmian w ofertach.
Aby zmienić zaakceptowaną ofertę należy wybrać przycisk Edytuj ofertę i zapamiętaj jako nową (opcja u dołu strony). Po dokonaniu zmian oferta zostanie zapisana jako nowa – będzie musiała być na nowo zaakceptowana przez pracownika Biura Karier.
Można zmienić (wydłużyć / skrócić) termin ważności oferty. Maksymalnie można go skrócić do dnia wprowadzania poprawki.
Ofertę można wycofać np. w przypadku wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Nie. Wszystkie oferty publikowane w serwisie są jawne, przypisane do konkretnego pracodawcy. Nie ma możliwości ukrywania części informacji o pracodawcy.
Założeniem Uczelni zrzeszonych w serwisie jest dbanie o wysoki standard oferowanych usług, a w szczególności umożliwienie kandydatom do pracy dostępu do pełnych i rzetelnych informacji o warunkach i zasadach zatrudnienia.
Zależy nam, aby obie strony, pracodawcy i kandydaci, ustalili wzajemne oczekiwania i jasne reguły przebiegu rekrutacji.
Wierzymy, że im lepiej opisana oferta, tym większe szanse na znalezienie odpowiednich, świadomych wymagań i obowiązków, kandydatów do pracy. Poświęcenie więcej czasu i uwagi podczas konstruowania oferty oszczędza czas rekruterom na kolejnych etapach selekcji.
Kompetencje to wypadkowa wiedzy, umiejętności i postaw. Odpowiednio ukształtowane kompetencje pozwalają pracownikom realizować zadania zawodowe na wymaganym poziomie.
Opis kompetencji przygotowany został na podstawie Modelu Kompetencji Zawodowych opracowanego przez Biuro Karier UMK Toruń. Model Kompetencji Zawodowych składa się z sześciu podstawowych grup kompetencji. Wewnątrz grup znajdują się po cztery kluczowe kompetencje opisujące:
POTENCJAŁ |
Kompetencje opisujące przede wszystkim sposób myślenia, a więc poszukiwania i gromadzenia danych, analizowania informacji, wyciągania wniosków, a także komunikowania ich do otoczenia.
|
MOTYWACJA
|
Grupa kompetencji odnosząca się w pierwszej kolejności do czynników motywujących do działania oraz do stopnia zaangażowania w realizowane zadania, determinująca dlaczego i z jaką intensywnością człowiek jest skłonny pracować.
|
ODPORNOŚĆ
|
Kompetencje określające zdolność jednostki do pracy w trudnych warunkach pod wpływem szeroko rozumianego stresu (związanego zarówno z czynnikami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi, w tym tymi związanymi z relacjami społecznymi).
|
NARZĘDZIA |
Pula kompetencji koncentrująca się na stopniu wykorzystania pewnych metod i narzędzi, służących podniesieniu sprawności pracy (zaplanowaniu czasu, zorganizowaniu pracy, skoordynowaniu zadań) i osiąganiu złożonych celów przy pomocy zespołu (delegowanie, zarządzanie).
|
ZADANIA |
Kompetencje opisujące sposób realizacji powierzonych zadań, a więc orientacji na osiąganie celów i jakość efektów pracy.
|
LUDZIE |
Grupa kompetencji mówiąca o tym, jak dany człowiek współpracuje z innymi, buduje i korzysta z relacji międzyludzkich w trakcie realizacji celów biznesowych.
|
MOBILIZOWANIE INNYCH |
Umiejętne motywowanie współpracowników do zwiększania wysiłku i osiągania założonych celów. |
MYŚLENIE ANALITYCZNE |
Dostrzeganie wielu aspektów rzeczywistości, efektywna praca z dużą ilością różnych informacji, dostrzeganie zależności oraz wyciąganie wiarygodnych wniosków z posiadanych danych. |
NASTAWIENIE BIZNESOWE |
Poszukiwanie szans biznesowych i podejmowanie decyzji, wiążących się z ryzykiem i ukierunkowanych na dochodowość przedsięwzięć w oparciu o aktualną wiedzę na temat rynku i konkurencji oraz skalkulowane ryzyko. |
ODPORNOŚĆ NA STRES |
Efektywne działanie w trudnych warunkach (natłok pracy, presja czasu, konflikt, wysokie wymagania). |
ORGANIZACJA PRACY |
Zarządzanie swoim czasem oraz organizowanie swojej pracy w sposób zaplanowany, usystematyzowany i pozwalający na osiągnięcie zamierzonych celów. |
ORIENTACJA NA CEL |
Wytrwałe dążenie do realizowania celów firmy poprzez realizowanie celów indywidualnych (stanowiska) i osiągania jak najlepszych wyników poprzez planowanie, konstruktywne podejście do problemów oraz szukanie możliwości przekraczania założonych celów. |
ORIENTACJA NA KLIENTA |
Znajomość i rozumienie potrzeb klientów, spełnianie, a także przekraczanie ich oczekiwań. W razie potrzeby aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów dla organizacji. |
PLANOWANIE i KOORDYNOWANIE |
Jasne określanie priorytetów i zadań wszystkich członków zespołu oraz ich konsekwentne koordynowanie poprzez podział złożonych zadań na etapy, określanie potrzeb, a także zapewnienie odpowiednich środków i wsparcia w realizacji. |
PRACA ZESPOŁOWA |
Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej i produktywnej współpracy z innymi pracownikami. |
PROFESJONALIZM I ETYKA |
Budowanie wiarygodności własnej i organizacji poprzez podejmowane działań zgodnych z wyznawanymi normami etycznymi i wartościami firmy oraz przyjętymi standardami pracy. |
SAMODZIELNOŚĆ |
Zdolność do w pełni samodzielnego realizowania uzgodnionych celów, w tym do podejmowania niezbędnych decyzji. |
SUMIENNOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ |
Nastawienie na jak najlepsze wykonywanie każdej czynności, dbanie o szczegóły i wysoką jakość efektów pracy (produktów, usług etc). |
UCZENIE I SZKOLENIE |
gotowość i umiejętność skutecznego przekazywania innym posiadanej wiedzy oraz dzielenia się z nimi swoimi doświadczeniami. |
WYTRWAŁOŚĆ I KONSEKWENCJA |
Terminowe i konsekwentne realizowanie powierzonych zadań, także trudnych i monotonnych. |
ZAANGAŻOWANIE |
Aktywne działanie i wykazywanie się inicjatywą, determinacja do pokonywania trudności i gotowość do poświęceń w razie potrzeby. |
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM |
Tworzenie i zarządzanie zespołami, rozumienie ich potrzeb oraz mobilizowanie ich do jak najefektywniejszego działania. |
Pobierz definicje kompetencji zawodowych w wersji PDF.
Kompetencje zawodowe oceń w skali 1-3, gdzie:
Kończąc studia Twoje kompetencje najpewniej można określić na poziomie 1 lub 2. Poziom ekspercki osiągany jest zazwyczaj po pewnym czasie aktywności zawodowej. Charakteryzuje osoby, które posiadają w pełni rozwiniętą kompetencję, a dodatkowo pomagają innym w jej doskonaleniu.