Z serwisu korzysta obecnie 8 Uczelni wyższych. Każda z nich posiada odrębną procedurę zakładania konta w serwisie dla swoich użytkowników.
Poszczególne procedury zostały opisane na stronie rejestracji w serwisie (rozwijalne obszary). Informacje można też uzyskać bezpośrednio lub na stronie internetowej Biura Karier macierzystej Uczelni.
Po założeniu konta otrzymasz mail z linkiem aktywacyjnym.
Aby aktywować konto należy:
Ważne! W przypadku przerwania procesu aktywacji niezbędne będzie ponowne wygenerowanie maila aktywacyjnego przez pracownika Twojego Biura Karier.
Logowanie odbywa się na pośrednictwem podstrony logowania dla studentów/absolwentów.
Odzyskanie hasła logowania możliwe jest na stronie. W formularzu trzeba podać login (pesel) lub adres mailowy, na który zakładane było konto w serwisie oraz przepisać kod z obrazka. Nowe hasło zostanie wysłane na adres mailowy, na który zakładane było konto w serwisie.
Po zalogowaniu w tej zakładce będą widoczne ważne komunikaty dotyczące Twojego profilu oraz informacje od Twojego Biura Karier.