Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
• kontakt z klientem celem umówienia uruchomienia usługi szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego • telefoniczne wsparcie serwisów związanych z podłączeniem i aktywacją usług • wykonywanie telefonów do klienta, celem weryfikacji poziomu jakości wykonywanych usług • przyjmowanie i wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych • dbałość o realizację najwyższych standardów jakościowych obsługi Klienta
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne, nauki społeczne, nauki ścisłe, nauki przyrodnicze, nauki techniczne, nauki medyczne, o zdrowiu oraz o kulturze fizycznej, nauki rolnicze, leśne i weterynaryjne, nauki o sztuce
Umiejętności IT
Opis
Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Excel
podstawowy
Inne wymagania
• wykształcenie minimum średnie • znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office • swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
Warunki zatrudnienia
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie/B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • sprzęt/laptop do wykonywania zadań • elastyczne godziny pracy • dla studentów możliwość pracy na część etatu • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji • możliwość pracy zdalnej • szkolenia • pakiet opieki medycznej
Benefity • spotkania integracyjne • parking dla pracowników • brak dress code’u • kawa/herbata
---
Mile widziane • doświadczenie obsłudze klienta • podstawowa wiedza z dziedziny IT • znajomość języka angielskiego