Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Twoje codzienne zadania:
1. Identyfikowanie luk i możliwości w naszych strategiach marketingowych; 2. Aktywne proponowanie nowych rozwiązań i ich realizacja; 3. Opracowywanie planów marketingowych i komunikacyjnych, uwzględniających strategię biznesową, sezonowość i obecne trendy; 4. Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem oraz strategią budowania marki; 5. Pomoc w tworzeniu angażujących treści do maili, mediów społecznościowych i materiałów sprzedażowych; 6. Wsparcie dla zespołów sprzedażowych i operacyjnych; 7. Skuteczne mierzenie i prezentowanie wyników działań marketingowych.
Wymagania
Języki
angielski
B2 - ponadśredniozaawansowany
polski
C2 - biegły
Inne wymagania
Wymagania:
1. Doskonałe umiejętności komunikacyjne; 2. Angielski na poziomie B2 lub wyższym; 3. Licencjat z zakresu marketingu, biznesu, komunikacji lub pokrewnego obszaru; 4. Minimum 2 lata doświadczenia w dziale marketingu, reklamy lub PR, najlepiej w pracy praktycznej, nie tylko delegując zadania do zewnętrznych agencji; 5. Znajomość zasad optymalizacji treści i struktury witryn w celu poprawy pozycji w wyszukiwarkach i zwiększenia ruchu organicznego (SEO); 6. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych PPC na różnych platformach w celu maksymalizacji ROI i zwiększenia konwersji; 7. Zdolność do opracowania i wdrażania strategii e-mail marketingu w celu zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży; 8. Doświadczenie w nadzorowaniu kampanii reklamowych płatnych, optymalizacji stawek i strategii targetowania; 9. Umiejętność monitorowania skuteczności kampanii marketingowych oraz interpretacji danych; 10. Znajomość platform automatyzacji marketingu do usprawnienia procesów i automatyzacji zadań; 11. Umiejętność prowadzenia potencjalnych klientów przez lejek sprzedaży; 12. Osiągnięcia w koordynacji i prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych; 13. Samodzielność, umiejętność zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne; 14. Podejście growth-hackingowe do realizacji zadań; 15. Bieżąca znajomość systemów i narzędzi do zarządzania projektami (Click Up, G Suite, Slack itp.) oraz narzędzi takich jak Google Analytics i Excel; 16. Zainteresowanie marketingiem cyfrowym i chęć dalszego rozwijania się.
Warunki zatrudnienia
Co oferujemy:
1. Praca na pełen etat; 2. Wynagrodzenie: Między 5000 - 6000 pln netto (UZ/B2B); 3. Możliwość pracy hybrydowej; 4. Płatny urlop; 5. Pracę w dynamicznej dzielnicy Warszawy, na Powiślu. Biuro znajduje się w pięknym budynku BUW przy ul. Dobrej 56/66 z ogrodem na dachu; 6. Dostęp do kursów i certyfikatów z zakresu marketingu cyfrowego; 7. Wydarzenia integrujące zespół: panele dyskusyjne, warsztaty, networking 8. Pracę w zespole wielokulturowym, bardzo otwartym na dzielenie się wiedzą i integrowanie Cię w projekty;