active_info
Wybrana oferta (nr referencyjny: 1960/24/PS) została wycofana i zastąpiona przez nową wersję pokazaną poniżej.

Oferta: 2098/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
2098/24/PS
Stanowisko
Marketing Specialist
Obszar zawodowy
Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Twoje codzienne zadania:

1. Identyfikowanie luk i możliwości w naszych strategiach marketingowych;
2. Aktywne proponowanie nowych rozwiązań i ich realizacja;
3. Opracowywanie planów marketingowych i komunikacyjnych, uwzględniających strategię biznesową, sezonowość i obecne trendy;
4. Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem oraz strategią budowania marki;
5. Pomoc w tworzeniu angażujących treści do maili, mediów społecznościowych i materiałów sprzedażowych;
6. Wsparcie dla zespołów sprzedażowych i operacyjnych;
7. Skuteczne mierzenie i prezentowanie wyników działań marketingowych.
Wymagania

Języki
angielski B2 - ponadśredniozaawansowany
polski C2 - biegły

Inne wymagania
Wymagania:

1. Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
2. Angielski na poziomie B2 lub wyższym;
3. Licencjat z zakresu marketingu, biznesu, komunikacji lub pokrewnego obszaru;
4. Minimum 2 lata doświadczenia w dziale marketingu, reklamy lub PR, najlepiej w pracy praktycznej, nie tylko delegując zadania do zewnętrznych agencji;
5. Znajomość zasad optymalizacji treści i struktury witryn w celu poprawy pozycji w wyszukiwarkach i zwiększenia ruchu organicznego (SEO);
6. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych PPC na różnych platformach w celu maksymalizacji ROI i zwiększenia konwersji;
7. Zdolność do opracowania i wdrażania strategii e-mail marketingu w celu zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży;
8. Doświadczenie w nadzorowaniu kampanii reklamowych płatnych, optymalizacji stawek i strategii targetowania;
9. Umiejętność monitorowania skuteczności kampanii marketingowych oraz interpretacji danych;
10. Znajomość platform automatyzacji marketingu do usprawnienia procesów i automatyzacji zadań;
11. Umiejętność prowadzenia potencjalnych klientów przez lejek sprzedaży;
12. Osiągnięcia w koordynacji i prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych;
13. Samodzielność, umiejętność zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne;
14. Podejście growth-hackingowe do realizacji zadań;
15. Bieżąca znajomość systemów i narzędzi do zarządzania projektami (Click Up, G Suite, Slack itp.) oraz narzędzi takich jak Google Analytics i Excel;
16. Zainteresowanie marketingiem cyfrowym i chęć dalszego rozwijania się.
Warunki zatrudnienia
Co oferujemy:

1. Praca na pełen etat;
2. Wynagrodzenie: Między 5000 - 6000 pln netto (UZ/B2B);
3. Możliwość pracy hybrydowej;
4. Płatny urlop;
5. Pracę w dynamicznej dzielnicy Warszawy, na Powiślu. Biuro znajduje się w pięknym budynku BUW przy ul. Dobrej 56/66 z ogrodem na dachu;
6. Dostęp do kursów i certyfikatów z zakresu marketingu cyfrowego;
7. Wydarzenia integrujące zespół: panele dyskusyjne, warsztaty, networking
8. Pracę w zespole wielokulturowym, bardzo otwartym na dzielenie się wiedzą i integrowanie Cię w projekty;
6000.00
24-04-2024
08-05-2024