Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy, Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Miasto
TORUŃ
Obowiązki
Proponowany zakres zadań: kompleksowa realizacja procesu zakupowego zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego jak i wewnętrznymi regulacjami UMK przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia ustalanie wartości szacunkowej zamówienia przygotowywanie dokumentów związanych z procesem udzielania zamówień, w tym projektów umów uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze członka prowadzenie korespondencji z wykonawcami oraz komórkami organizacyjnymi UMK nadzorowanie realizacji udzielonych zamówień przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służbowych obsługa dedykowanych systemów informatycznych związanych z procesem udzielania zamówień obsługa dokumentów finansowych dotyczących udzielonych zamówień
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Wymagane prawo jazdy
B
Inne wymagania
Wymagane kompetencje i kwalifikacje: wykształcenie wyższe doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej znajomość zasad udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych dobra znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) umiejętność analizy dokumentów i aktów prawnych umiejętność pracy zespołowej komunikatywność elastyczność chęć rozwoju bardzo dobra organizacja pracy sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań Mile widziane: prawo jazdy kat. B
Warunki zatrudnienia
My oferujemy: zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie nastawionym na rozwój pracowników stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę współpracę z profesjonalnym zespołem wsparcie HR dofinansowania do karty Multisport dofinansowanie do opieki nad dziećmi dodatkowy pakiet opieki zdrowotnej dofinansowanie do wczasów szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji
---
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@umk.pl z dopiskiem „Specjalista DZ” w terminie do dnia 15 maja 2024 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@umk.pl.